Eyildiz1 Kızlar 31+3 haftalık ikiz gebesiyim yalancı sancılarım cok oldugu için ben rahim ağzında kısalmam basladıgı için doktor sabah akşam progestan fitil kullanmamı söyledi. Benim gbi sabah akşam kullanan var mı ?
Bebegim3444 Eyildiz1 ben suan 13 haftalığım ilk günden kullanıyorum ikiz olduğun icin doktorum tedbir amaçlı doğuma kadar devam edicez dedi. Sabah akşam kullanıyorum.
gamzecgr Eyildiz1 Çift yumurta ikizi benim de 20 haftaligiz ama doktorum ikizlerde erken doğum yüksek olduğu için yazmıştı önlem amaçlı hamileliğimin başından beri hem ilacını hem iğnesini kullanıyorum doğuma kadar da devam
NurrFatma0 Eyildiz1 ben hamileliğimin başından 38. Haftama kadar kullandım ilk önce düşük olmasın diye son zamanlarda da erken doğmasınlar diye