Bginan ilk günlerden beri yapılması gerekiyor 14 gün baya uzun bir süre. Burnuna serum sıkıp aspiratörlerle çekebilirsiniz ilerleyen günlerde. Sıkmalık serumlar satılıyor eczanelerde onlardan alın, aspiratör olarak ben nefes çekmeli aspiratör almıştım kendi nefesimle çekiyordum daha rahat oluyordu ilk günler için damlatın bebeğinizi ters çevirin damlamazsa aspiratörle hafif hafif çekebilirsiniz ben ilk günlerden çekiyordum çünkü kendiliğinden akmıyordu, nefesimi ona göre ayarlıyordum