Ball1sf bizim de cok gazımız vardı hatta bence kolikti. 3. Haftada başladı inanılmaz bir gaz ve cok zor cıkıyordu ıkınarak uyanıyordu ozellikle sabahları. Nurse harveys gaz damlasına basladık valla iki hafta hic etki etmedi sonra azalmaya basladı. Şuan 2 aylık olduk yeni yeni azalmaya ve kendi kendine cıkarmaya basladı. Damladan da ziyade galiba sabır zamanla geccek insallah 3 ayda biter bakalım bekliyoruz🙏🏻 Ben beslenmeme cok dikkat ediyorum ona ragmen aşırı gazı oldu yani yapacak birsey cok fazla yok dert etmemeye calısın biliyorım cok zor ama 😩