Ffatma hayırlı olsun canım ALLAH analı babalı büyütsün sana birşey sormak istiyorum demişsin ya sancılarım vardı 1 gün devam etti çok şiddetli değilmiydi benimde dün saat 8 den beri devam eden sancılarım oluyor uzun bir süre yatamadım sonra uyuya kalmışık bir ara sancıyla uyandım ama tekrar uyudum şuanda namaz için kalktım ve yine sancı çekiyorum belim falan ağrıyor byle birşeymiydi seninkide yoksa benimki yalancı mı gerçek olsa dayanamam diyorum ama buda canımı acıtıyo adet ağrısı gibi ama şiddetli bn hiç adet ağrısı çekmediğim için belkide bana zordur kusura bakma çok soru sordum sanada inşallah vakit bulunca cevaplayabilirsin yada önceden doğum yapan arkadaşlar cevaplarsa sevinirim😊