Kızlar selam bugün doktor kontrolüm var eğer bebegin gelişimi iyiyse yatış veririm dedi 😱 sezeryanla olacağım 38+1 im içim çok tuaf nolur dua edin sağ sağlık kavusalim bugün ya bugün olacak doğum yada gün vericek bu haftaya bir yanım hemen doğsun diyor bir yanım endişeli bana da dua edermisiniz