ay-nur hamilelik olur da sağlıksız olursa zaten vücut onu bir şekilde kabul etmiyor. düşükle sonuölanıyor çoğu durumda. içinizi ferah tutun. herhangi bir ilaç kullanmadıysanız eğer genellikle rahmin toparlanması ve tekrar düşük yaşanmaması için araya zaman koyuyorlar. mümkün olduğunca erken doktora gidin ki değerlerinize baksınlar. sağlıklı güzel bir hamilelik geçirmenizi dilerim 🙏🏻