Merhaba kızlar bugün 39+6 olduk. Doktoruma bilgi vermem gerekiyor. Ya suni sancı ya sezeryan. Cuma günü kontrolde hiç açıklığım yoktu. O yüzden sezeryana daha sıcak bakıyorum. Siz benim yerimde olsanız bugün açıklık için tekrar muayeneye gider misiniz. Çünkü açıklık olsaydı suni sancıyı kabul edecektim. Kafam çok karışık. Lütfen yardım bekliyorum