37+2 haftalık hamileyim az önce eşim işe gittikten sonra lavaboya kalktım çok afedersiniz pıhtı şeklinde kan geldi bu nişan mı ? Saat 2 de hastane randevum var şuan acile gitsem mi ? Nişansa doğum hemen mi oluyor evde yalnızım ilk hamileliğim eşim de çok panik bir insan geri döneyim diyor ama ben internetten bakınca nişan kanlı olabilir diyor bir günlük ped kadar geldi kan