mek8merve ilk gebelige göre erken yumurtlamissindir erken dollenmendir ,benim de ilk gebeligime göre haftasinda daha yüksekti erken gördüm yumurtlamayı bu gebeligimde ilk gebelikte 4+3 haftalıkken 145 iken bu gebeligimde 4+3 te 1000 civarlarindaydi ikisi de kız bu arada