7busbus Merhaba annelik ödeneği için ii göremez raporunu tam olarak 32. Haftada mı almamız gerekiyor öncesi veya sonrasında alsak problem oluyor mu bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi teşekkürler
Dileksue Öncesi normal rapor alabilirsiniz ben öyle yapacağım 30. Haftada 10 + 10 olarak rapor alıp 32de çalışamaz alacağım
Afrodid Bende şuan 31+3 üm bunu yetkililere sordum. Eğer doğumdan sonra gün kaybım olmasın derseniz tam 32. Haftaya girdiğin gün almalısın. Eğerki 32+2 de alırsan 2 gün doğum sonrasına aktarılan izinden düşüyormuş.