Esomami Kahve en uygunu slepyy yani bim bezi de uygun guzel ve ilk cocugumda bim bezi kullandm islak mendilinide kullandm ne pisik etti ne bise 😊 oda guzel yani
Tubakrts Bisaniye merhaba bebek paketinden 3 tane aldım 120 1 numara 120 2 numara oldu toplamda 1 buçuk-2 ay gider diye düşünüyorum ☺️
Bisaniye Tubakrts şimdi yenidoğan prima 92 li almıştık sonra 36 tane hastaneden verdiler evy baby onu bitirdik bir de 44 lü evy baby bi paket bitti 😬😬 yarın 1 aylık olacak. İlk günler çok kullandık. Ona göre hesap yapabilirsiniz ☺️
Kahve Büyük oğlum için geceleri A101 in bezini kullanıyorum hem çok uygun hemde iyi yeni doğanda kafam fena karısık slepp yi denemiştim çok ıslak bırakıyodu hiç memnun kalmadım
iremby Nursen21 ben 2 numarasini e bebekten 10 tlye aldim 1 paketini 36 lı. 1 numarasınıda 50 li 25 tlye aldim
BBusraa Kahve kızımda prima kullanmıştım bez bıraktırma döneminde uygun diye can bebe molfix falan almıştım ama hiç rahat edemedim 🙈 su an ben de kararsızım oğlum olacak bakalım nr alacağım
Bisaniye Nursen21 biz bi de yüzsüzlük yaptık o kadar fotoğraf çektiniz diyip bida istedik 😂 hayat pahalı
Tubakrts Yldzarsln sleepynin kendi satış sayfası var market sleepy diye. Bir günlük bi kampanyadı. Şuanki merhaba bebek seti yine imdirimDe 73 tl yerine 50 tl. Benim aldığım kadarı 150 tl tutuyor bence yine de çok uygun
Elif4334 Kahve sleepy ve prima çok sızdırdı molfix kullanıyorum keşke hep molfix alsaymışım doğduğundan beri kalın gibi ama sızdırmasından çoook daha iyidir bence daha hiç sızdırmadı diyebilirim