Hilalarikan Merhaba kızlaaar forum okuyordum da sezaryen sonrası karın bölgesine bastırıp kan çıkışı yaptıkları ile ilgili bi yazı gördüm her hastanede böyle mi zaten dikişli olacağız nasıl bastıracaklar yaşayan var mı
zeynozey Hilalarikan malesef😔 yatakların kenarlarını tut diyo hemşire gelip bağırıyorsun filan ama anlık acı çok uzun süre bastırmıyor😭
Nazlimom Hilalarikan öyle korkunç bi şekilde bastırmıyor benim doğum yaptıgım hastanede hafifçe bastırdı
Yazmelegi_ Hilalarikan özelde genel oldum ben narkozdan ayılmaya yakın bastirdilar ağrı hissetmedim o yüzden sonrasında da bastırmadi
aksakallardan Valla ben 3 sezeryan oldum ama hiç ne bastırma ne kum torbası hiç bişey yapmadılar hepsi de devlette oldu