Gullll2505 23kubra23 Umarim güzel geçmiştir stres yapmamaya çalışın bol bol dinlenin serklaj olması iyi olmuş iyi tutarsa dikiş sonuna kadar gidersiniz inşallah
Beklenenim11 Kızlar merhaba bugün 18 haftalık olduk Bebegim 2 kez altıma doğru tekme altıma yapıcak gibi hissettim normal mi sizce Biraz tedirgin oldum 15. Haftada serklaj olmuştum