Nanelimonn bende nstde sancı çıkıyor doğum sancın erken başlamış dedi kendi doktorum değildi o hastanede çok ilgili değildi açıkçası eğitim araştırmaya git dedi kendi doktorum eğitim araştırmada ama bana 2 saat uzaklıkta kalıyor diye gidememistim ayın 5inde randevu bulabildim ancak