seizetheday Çok afedersiniz idrarımı yapıp çıkıyorum sanki hiç yapmamış gibi hissediyorum yine gitme isteği oluyor bu durumu yaşayan var mı gebelikle mi alakalı enfeksiyon mu acaba daha önce böyle bir şey yaşamadım
bdenerigokce seizetheday enfeksiyon olunca bende böyle oluyordu ama hamilelikte olabilir test versen iyi olur
Pinrr @seizetheday benimde aynı doktor bebeğin ayakları idrar torbasına baskı yapiyor o yüzden sürekli idrarın varmış gibi hissediyor olabilirsin demişti bazen wcv gidiyorum hiç yapmadan geri geliyorum çok tuhaf 😀
seizetheday Pinrr siz kaç haftalıksınız ben daha 17 haftalığım baskı yapar mı bilmiyorum ilk gebeliğimde böyle bir şey yaşamadım enfeksiyon olunca da genelde kasıklarım ağrıyordu
mervemurat16 seizetheday su çok içiyorsanız olabilir.Bendede aynısı oluyor devamlı wc ye gidiyorum ve çokmuş gibi hissediyorum ama çok gelmiyor.sık sık gitmekten psikolojik oldugunu düşünmeye başladım.Çünkü iltahap vs olsa bir yanma veya belirti olur diye düşündüm ayrıca ultrasondada belli olurdu diye düşünüyorum
seizetheday mervemurat16 evet şu konusunda zorluyorum kendimi ve dediğiniz gibi öyle olunca bende de ağrı yanma vs oluyordu
Sehseh seizetheday Ne kadarlık gebesiniz ki benim enfeksiyondan dolayi dediğiniz gibi oluyo yanma sık idrara gitme falan tahlil verin daha iyi olur
seizetheday Sehseh 17 haftalık gebeyim yanma vs yok daha önce enfeksiyon olmuştu ama önümüzde hafta kontrolüm var yine de danışırım doktoruma teşekkür ederim
Pinrr @seizetheday 31. Haftaligim ama 5.aydan beri var bu idrar olayı bende bu aralar dahada arttı bı yudum su iciyim wcdeyim