bsranur123 Merhaba kizlar nasılsınız durumlar nasil gidiyor benim doğum seklim belli sezeryan fakat hala gün vermedi doktorumuz aranizda gun alanlar varmi 🙈💜
Mlsfcr bsranur123 neden sezeryan canım sen mi istedin acaba benimde 32+2 oldu sağlıklı zamanında gelsinler inşallah
bsranur123 Mlsfcr yok tatlım ilk çocuğumdan kaynakli mecburi sezeryan yani . Amin kuşum senin bellimi dogum sekli
Mlsfcr bsranur123 yok belli değil en son bi hafta önce gittim kontrole makat geliş pozisyonundaydı ama sürekli dönüyor şuan karnımda nstye bağladılar birde o da iyi çıktı çok şükür
bsranur123 Mlsfcr nst ye kacinci haftada giriliyor ki canim . İnşallah gönlüne göre olur doğum seklin kuzum seninde ekim dimi
Mlsfcr bsranur123 evet Ekim 21 görünüyor nstye 32. Haftadan itibarende alıyorlarmış bazısı 36dan sonra değişiyor doktora göre sanırım