Merhaba hanımlar ikinci kez anne oldum bende ilk doğumum çok zor geçmişti hem ilkin verdiği korku hemde başıma neler gelecek korkusuyla sürekli korkuttum kendimi onu geçiyorum gebeliğimin ilk başlari mide bulantısı kusmayla geçti çok zordu 4. Ayın dolmasıyla baya rahatladım üç yaşına girecek bir kızım daha var çok hararetli olduğu için hep peşinden koştum sürekli hareket halindeydim 9 ay boyunca neredeyse hiç dinlenmedim hep koşturdum hareket yaptım yürüyüş yaptım her gece tam 40+0 da hafif düzensiz sancılarım vardı ama anlatmıştım artık doğum sancısı olduğunu bir günü öyle geçirdim annemler geldi.falan o gün öyle geçti gece oldu herkes yatağına geçti bende uyuyayım dedim uykum yoktu tam daldım derken kasılmayla uyandım gece 3 buçukta kimseyi uyandirmadim kalktım gezdim evde Meryem Ana otunu suya koymuştuk gidip gelip yudum içiyordum onunda etkisinin olduğunu düşünüyorum sonra eşim uyandı sırtımı ovdu biraz ben ona sen uyu şiddetlenirse uyandırırim dedim ve uyudu tabi başladı benim sancılar dayanamıyorum lavobaya gittim ve pembemsi yapışkan akıntı geldi sonrası dahada artti sancılar herkes uyandı derken saati 10 ettim dayanamıyorum gidelim dedim hazırlandık çıktım alttan muane edildi ve 7 cm açılma vardı beklemiyordum suni alırım diye korktum hemen kıyafetlerini çıkar dediler nstye bağlandım sonra suyum patlatildi hemen çatala çıktım iki ikinmamla bebeğim kızım meleğim doğdu 12 buçuk gibi doğurdum dikişim çok fazla oldu kesi atmadılar bebeğim yırttı olsun sağlıkla geldi gerisi önemli değil çok güzel bir doğum oldu ebeler de takdir etti çünkü ne dedilerse harfiyen yaptım darısı bekleyenlerin başına uzun oldu kusura bakmayın 🥰