Zeyno21111 Kızlar çok acil yardım, şuan evde tek başımayım , düzenli aralıklarla 4 defa çok şiddetli sancım geldi tam 40 içindeyim , ama ne bi lekelenme ne bi suyum yok , ne yapmam gerekiyor? Lekelenme olunca açılma oluyor diye biliyorum ama
Baharoloji Zeyno21111 sancıların düzenli olması gerekiyor hala devam ediyor mu sıklaşıyor mu bunu takip edin
Tugcecan26 Zeyno21111 lekelenmeyle açılmanın alakası yok. Hiç bi belirti yokken sadece sancıyla da doğum başlamış olabilir ki Sancı sıklığınız çok artmış hastaneye gitmeniz gerekiyor
Zeyno21111 Tugcecan26 şimdi dediğinizi yapıcam çünkü 7. Sancı ve yine 8 be 10 dk arayla şıklı oldu ve. , belim ortadan ikiye ayrılacak resmen
Tugcecan26 Zeyno21111 hadi gözün aydın bacım doğum başlamış sanırım ☺️ sıcak duş ağrını biraz hafifletir. Yarına güzel haberlerini bekliyoruz sağlıkla kucağına aldırsın inşallah 🙏☺️☺️
Atss0000 Zeyno21111 benimde oyleydi dogumum baslamisti suyum kanamam yoktu ☺️ Masallah gununde gelmis saglicakla kucaginiza alirsiniz insallah🙏🏻♥️💐
Matmazelbebi Zeyno21111 Ay iyi hadi gözünüzaydın çok sevindim maşallah 😍❤️🧿Sağlıkla büyütün bol süt dolu günler dilerim 🥰🌺🐣