Mlsfcr bnmde panik atagim var cnm ama üç yıl önce normal doğum yptim gayet güzeldi doktoruma guveniyodum ynimdydi hep onunda vermiş olduğu rhtlik bnde ztn psikolojik doktor yninda kontrolünde fln sakinlesiyorum ama doğum da hiç korkmadım atak yasamadim smdi ikinciye hamileyim bunda da sanmıyorum korkcagimi da hamilelik de oluyo işte agrilardan mesela AA neden oluyo acaba bir şey mi olck fpn klasik panik atak düşünceleri