Kdrdlkr0 Hanımlar 3 aylık gebeyim ve belim çok ağrıyor uyuyamıyorum ne yapabilirim ne iyi gelir yanlış birşey de yapmak istemiyorum uyumayan varsa yazabilir mii
Kdrdlkr0 @“nazzc” öyle mi çok teşekkür ederim düşündüm de yastık koymayı ne bileyim zarar veririm diye vazgeçtim. hamile yastığını yeni duydum alıcam bu arada normal mi bel ağrısı bu aylarda
yslnrsh Kdrdlkr0 normal ben ağlıyordum geceleri gerçi şimdi 9 aylık oldum hala ağrıyor kız mı acaba cinsiyet 😄
nazzc Kdrdlkr0 Bende bel fıtığı var sırt üstü yatamıyorum sola dönüp belimi yastıkla destekliyorum ancak öyle rahat ediyorum. Yünlü değilde elyaf yada rahat oluyor. Bazı haftalar ağrı bazı haftalar uyku falan bu sorunlar hiç bitmiyor hamilelikte malesef 🥹
Kdrdlkr0 @“yslnrsh” bende ağladım şuan yastık koydum iyi geldi sesim cikmiyor ☺️ cinsiyeti daha öğrenemedim birdahaki ay gel dedi doktor genelde 4uncu ayda belli olurmuş
Kdrdlkr0 @“nazzc” ilk gebelik olduğundan yalnız ben yaşıyorum yolunda gitmeyen birşeyler var sandım telaslandim bir an yastık iyi geldi bu arada teşekkür ederim 🙏