Ecilata Bu yıl içinde bu hastane doğumu gerçekleşen arkadaşlar var mı Ebelerin tavrı nasılsıldı Doğum sonrası kalınan yer nasıldı ( temizmiydi küçükmüydü kaç kişilikti ) Doğumunuza doktor girdi mi Ve doğumunuz nasıl geçti güzel mi kötü mü