Merhaba hanımlar ben gebeliğimin başından beri Tatlı şeyler aşeriyorum bu yüzden herkes bebek kesin erkek diyordu hurafelere pek inanmam ama en yaygın olan bu olduğu için kendimi de çok alıştırmıştım ama bebeğim kız
Sizde de ekşi yiyip erkek olan veya Tatlı aletin kızı olan var mı