nefessmommm Ireeeeem bebiş doğum pozisyonu falan alıyor olabilir. Devletteki doktorlar neden böyle anlamıyorum. Beni de felaket tellalı korkutmıştu. Ama özelde ki doktor herşeyi daha sakin ve güzel anlattı aslında aşırıya kaçılacak bir durum değildi. Zaten en önemlisi annenin stres yapmaması. Biz sakin bebek sakin anne mutlu bebek mutlu 🌼
Asel-2023 KubraAydin bende de bu iki gündür bel agrisi var karnım hep taş gibi 3.cu gebeliğim normal diyorum ama
KubraAydin Asel-2023 ya benimde öyle birden taş gibi oluyor sertlesiyor kasılıyor karnım bebek biyere toplanıyor
Asel-2023 KubraAydin aynı şeyi bugün bende dedim kocam aldatıyor mu cinsel ilişki yok kaynanam diyenler masaAllah uygulama amacı dışında kullaniliyor
xbebegimx Ireeeeem cnm bugun kendi doktoruma gittim, erken dogum riski yok ddi suyun gelmedigi surece bebek dogacaga benzemior progestan birak dedi, yani bu kasilmalarin ara ara olmasi normalmis snde korkma bisey olmaz Allahin izniyle🌸
KubraAydin KubraAydin yani işte kimse bilemez doktor değiliz falan diyor yazmıyor ama illaki başına gelen yaşayan Bilen vardır, onlarda genelde öyle başka postlara dolusuyor