Bebisannneessi 8 aylık hamileyim bebek hareket ettiğinde bazen çıt diye ses geliyor tam tarif edemiyorum ama takip ediyorum 4,5 gündür oluyor arada bilen var mı
Gonuel49 Bebisannneessi bende bu postu açmıştım 😂 Dr Kağan kocatepe nin videosu var bununla ilgili YouTube kanalında izle istersen 💕 bebişin kemik sesiymiş ama endişelenecek Bi durum yok 😇
gokcetugumm Benimde kızımda olurdu acaba cam bebek mi kemiklerimi kırılıyor diye bile ne senaryolar kurdum kafamda😂😂 çok şükür sadece hıçkırık sesi oluyor dedi doktor korkma dedi doğdu maşallah şimdi 3 buçuk yaşında hiç korkma hıçkırık sesiymis yani 🌸
Bebisannneessi gokcetugumm Sürekli dikkat ediyorum biseye benzetmeye çalışıyorum benzetemiyorum çocuk napabilir karnimda diyorum, demek hıçkırık sesiymis, olabilir çünkü çok hıçkırıyor benimki, içim rahatladı teşekkür ederim 🥰
Canireem Bende bunu post açmıştım oluyormuş doktor kemikleri ya da senin kemiklerin demişti bebek hareket ettikçe oluyordu 😀
Bebisannneessi Gonuel49 O doktoru izliyorum genelde ama öyle videoya denk gelmedim bakarım teşekkürler 🥰
Gonuel49 Sunshine__ yani ilk duyduğumda kaç haftalık tı hatırlamıyorum canım ama 8. Ayımın başlarıydı galiba.
Bebisannneessi Gonuel49 izledim eklem sesi diyor, bende 8. Ayıma yeni girdim üç dört gündür duyuyorum
Mummumlilo Sürekli değil ama birkaç kere bende duydum tatlı bir çıt sesi hatta acaba suyum mu gelcek diye de düşünüyordum hep ama birşey olmadı..