burcuyasin kizlar 34+3haftalik hamileyim. 3 gündür fena halde öksürük grip boğaz ağrısı var. akşam hastaneye gittik kadin doğuma ne olur ne olmaz diye orda direk nstye bağladılar ve sancılarım cıktı 50 60 70 fln. ben hiç hissetmiyorum ama sonra eşime 1 buçuk lt su aldırdılar ve içtim hepsini o arada yatis verdiler. sonra alttan muayene ettiler hic açılma yok. neyse suyu içtim dedim bi eve gidip geleyim hic birsey yok yanımda o zaman imza at yolda evde doğum başlarsa mesuliyet kabul etmiyoruz diye imza attim eve geldik hemen dus aldim. hastane çantamızı herseymiizi aldik gittik yine sancıyla bağladılar. bu sefer sancılarım düşmüş 7 10 20 fln bi kaç kere 50ye 70e cıktı gerisi normaldi. boyle olunca eve yolladılar tekrar. sancin olursa yada suyun gelirse gel hemen dediler eve geldik. zaten cok hastayım kaç gündür uyku yok. halada uyuyamadım. boyle olupta erken doğum yapan var mi cok korkuyorum. 😥
burcuyasin burcuyasin yani suyu içince sancılarım bayaa azaldı . doktor dedi geçmeseydi damardan su verecektik ve ciğer geliştirici iğne yapacaktık. şuan icin gerek kalmadı. ama heran doğum başlayabilir diye korkuyorum.
Yoncaarslan burcuyasin Canım benim 35+4 te nişanm geldi 2 cm aciklik varmis 1 gun yatirdilar beni hastsneye nst de ilk baslarda yuksek cikti sonra dustu benimde ciger gelistirici yapip gonderdiler ertesi gün. 37+4 olduk şükür halâ dogurmafim yani 😀😀
burcuyasin Ozlem32 sancim düşünce yapalim fln demediler. perşembe randevum var gerçi yine sancıya bağlayacaklar canim o zaman yine çıkarsa belki yaparlar
burcuyasin Yoncaarslan ay insallah bende 38e gidebilsem . bklm perşembe kontrol var iyicr baksınlar durum ne olur artik bilemiyorum