handenur52 Arkadaşlar boğazım çok açıyor yutkunma sorunu var 25+3 haftalığım doğal yollarda geçiren varmı
Ezgikrgz handenur52 Valla benimde öyleydi sıcak limonlu şeyler iyi geldi ertesi sabaha o yutkunurken olan acı geçmişti en azından 🙏🏻🌸
Beyzaturkoglu handenur52 Bi kaç gün öncesi aynı şikayet bende de vardı boğazım baya şiş haldeydi yutkunmam mümkün değildi enfeksiyon olmuş bademciklerim antibiyotik yazdılar bir kaç doktora danışarak kullandım Şuan çok iyiyim Allaha şükür
Alparslanmom_ Suanda aynı sıkıntıyı yasıyorum sirkeli tursu suyu iç az ve gargara yap iyi gelıyo vıkıs sür bogazını sar cnm
handenur52 Ezgikrgz sıcak şeyler içtim ama ne bilim ya çok açıyor bide en kötü tarafı ilaç kullanamak
Ezgikrgz handenur52 malesef çok zor ilaçsız geçirmek ilaçla 1 2 güne toparlanmak varken süreç uzuyor çok geçmiş olsun🙏🏻