Ay-be cokkasmabeabi bilmiyorum ki tam. Yeni batı mahallesi Yıldırım Beyazıt Üniversitesi Yenimahalle Eğitim ve Araştırma Hastanesi diye geçiyor
cokkasmabeabi Ay-be yenimahalle eğitim araştırma hastane ve doktor olarak güzel. Yorumlar da güzeldi ama doğum için hiç gitmedim bana baya ters kalıyor. Forumda arama yerine yenimahalle eğitim araştırma yazıp bakın belki olmuştur giden
Kubra0123 Bende oraya gidyrm doğum yaklaştı Sezeryan memnin kalan var ama normal doğumu hiç duymadm nasıl olur bilmyrm