Melisemre Merhaba bebisimizin cinsiyeti belli oldu ve artık alışveriş zamanı 🥰 önereceğiniz deneyip memnun kaldığınız bebek markaları var mıııı? Bir de hangi kıyafetten kaç tane almam gerekir 😅
rabiaozcans Melisemre kitikate, h&m çok güzel bence, chicco’nun bazı ürünleride güzel… ama bence e bebek’te de gayet uyguna güzel ürünler bulunabilir. ben en çok fiyat performans olarak h&m beğendim😊
Aysesultan97 Zıpır marka gaye marka imaj marka nazar bebe nenybaby diye markalar gayet makul fiyata ve penye kalitesi çok çok beğendigim markalar.
bengonca Bende hm zara bir de cartier den aldım. Bütçeni bilmiyorum ama herşey çok güzel görünüyor. Umarım kullandıkça da memnun kalmaya devam ederim
5678_ Açıkçası ben markaya önem vermiyorum hangisi güzelse hangisi bebeğimin üstüne yakışır diye düşünerek alıyorum