Merhaba hanımlar 6+4gebeyim.Cok yüksek düşük riskim var.Hiç kıpırdamadan yatyorum.Günde 3defa progestan kullanıyorum.Aşırı derecede mide ağrısı bagrsak ağrısı şişkinlik ve mide bulantısı yaşıyorum Haliyle birşey de yiyemiyorum.Hareket etmem de yasak.Ne yapcam ne yapsam iyi gelir.Yardımcı olursanız çok sevinirim.Patlamak üzereyim.😭😭😭