1 ay önce saçlarıma ombre yaptırdım fakat onleri evde boyamış gibi kötü bir sari oldu kızıllıkta var simdi 7 haftalık hamileyim cila yaptiramiyorum ilk 3 ay icin mor sampuan kullansam bir zararı olur mu iki kuaförden bilgi aldim biri koparır diyor boyayan diger kuaför ne alaka dedi bilgisi olan cevap verebilirmi hic hosuma gitmiyor çünkü