3 gundur novosef 0.5 g im 1 ignesini kullaniyorum idrar yollarinda enfeksiyon oldugu icin bugun eczaneden iki tane daha igne aldim onlarinda novosef olmasi gerekeridi ama uzerinde iesef 0.5 g igne yaziyordu hastanede farkettim fakat igneyi vurduklarinda herhangibi birsey soylemediler ikiside ayni igne mi acaba yoksa bi yanlislik mi var kullanan anneler, bilgi sahibi olanlar yazarsa sevinirim kafam karisti 3 aylik hamileyim😔😔🤔🤔🤔