sademarya11 Arkadaşlar bıçak makas hurafesi yaptım. Bıçağa oturdum erkek yani. Siz yaptınız mı doğru çıkıyor mu yoksa hurafe mi
Dmlakrbg sademarya11 ben makasa oturmuştum. Kızım oldu 😂 aslında asla inanmam öyle hurafelere. Denk geldi bence
LamiyaCetinkaya sademarya11 İlk çocuğumda yaptım kız çıktı, bütün bu hurafeleri uyduranlara selamı var oğlumun 🤚