adalinda-35 devlet ve özel aynı diye biliyoeum normal doğumda 24 saat, sezaryen de 48 saat müşahede altında kalıyorsun. Ama bn devlette normal doğursum fakat dokularım zayıftı dikişin patlamasından endişelendikleri için 48 saat kaldım hastanede. Durmuna göre değişebiliyor. 😇