Esay Herkese merhaba, yarın sabah saat 7.30’da sezaryen doğumum olacak ve ben uyuyamıyorum. Biraz kaygılıyım ve çok heyecanlıyım. Bir de mide yanmasından ölüyorum ama ilaç içemiyorum, doktor 12’den sonra bir şey yeme içme dediği için. Doğuma gitmeden uyuyamayan oldu mu aranızda? Yarını uykusuz kaldığım için nasıl atlatacağım, hiçbir fikrim yok ☹️
EsraaDC Esay Allah yardimcin olsun sag saglim alirsin kucagina insAllah😊 benimde kontrolum var 40+3 olduk bendede stres basladi 1haftadir uyuyamiyorum sanci baslarda uyanmam diye🤦🏻♀️😂 sabah 10da kontrolumuz var acilma 2cmdi acaba degisiklik varmi bide kilosunu soylicek bi aydir bi bilgim yoktu
Yasminadem Esay ben de aynı durumdayım canım bi de benim Doğum şeklim sabah 9 da belli olacaktı 2 gibi uyudum 3 te karın ağrısıyla uyandım bi baktım nişanım gelmiş şimdi hafif ağrılarım var ben de uyuyamıyorum aslında güce ve enerjiye ihtiyacımız olacak ama insanın elinde değil işte
Esay asilsmom valla çok heyecanlı bir şeymiş. Şu ana kadar bu kadar farkında değildim, şu an gözümü kırpmadan oturuyorum ve hastaneye gitme saatini bekliyorum.
Esay EsraaDC çok teşekkür ederim. Senin de vaktin gelmiş, ben şu an 38+6’dayım. Çok sancın oluyor mu?
EsraaDC Esay cuma gununden beri oluyo ama bi turlu duzenli olmadi, ama yarin kontrol var ve nst baglancak belli olur..
Esay Yasminadem aynen ya. Yarın bebekle ilgileneceğiz, gelen giden olacak derken uyumak imkansızlaşacak. Bir de insanı hep korkutuyorlar bundan sonra sana hiç uyku yok diye. İyice sinirlerim bozuldu, bari bir saat uyuyabilseydim diye.
Yasminadem Esay aman canım insanları boşver bebişlerimizi sağ Salim kucağımıza alalım da onlar uyuyunca biz de uyuruz 😊
3mbr 41+1 den selamlar benimde şuan sancılarım var ve 2 cm açılma yarın 8 de yatış olucak inşallah sağ salim kavuşuruz bebişlerimize
Yogurtlupilav Esay 3mbr Allah ikinize de kolay doğumlar nasip etsin. Etrafa kulak asmayın, dün sabah ikiz doğum yaptı arkadaşım, çatır çatırda uyudu valla :) öyle 7-8 saatlik deliksiz uyku değil tabiiki ama doğumdan sonra bir enerji gelecekmiş size 😊