Merhaba herkese. Tüp bebek ile hamileyim. 6+2 de hafif kanama ile hastaneye gittim. Keseyi gördük 14 mm idi. Fakat içerisi boştu. Yolk sac da yoktu. Doktor boş gebelik olabilir 1 hafta sonra tekrar gel dedi. Acaba başına böyle birşey gelmiş olup, süreci olumlu devam eden var mı merak ettim. Keseniz kaç mm iken yolk görmüştünüz?