Eğer ağrı geçmeyen bir bel ağrısıysa doğum sancısı değildir.. benim ilk doğumumda sadece bel ağrısı çektim sancı olarak.. kasık veya karın ağrısı fln yoktu.. ilk gerçek sancımda tam yatağa yatmıştım belime öyle bir ağrı girmişti ki ağlatmıştı.. normal bel ağrısı gibi değil yani.. ve ilk 10 15 dk da bir gelir.. yarım saniye kadar sürer sürmez bir anda kesilir.. sonra yine 10 15 dkkada bir gelir .. saatler geçtikçe 8 7 , 5 dk gibi dakikalara düşer.. dakikalarına bakmanı tavsiye ederim kaç dakika da gir o ağrı giriyor not al.. dediğim gibi uzun süren geçmeyen bir bel ağrısı ise o doğum sancısı sayılmaz ☺️