Annaa benim aile hekimi paldır küldür yazmış valla😅 aslında genelde kadın doğum doktoruna yönlendiriyolar bu gibi durumlarda, sizin aile hekiminiz de doğru davranmış. Ben aile hekimi yazınca aldım iğneleri ama daha başlamadım, kendi doktoruma danıştım reçeteden farklı olarak haftada 1 yaptır dedi mesela. Her gün güya baslicam ama B12 eksik ya her gün unutuyorum 😂