Xcbaby Gamze4127 32 de nst ye girdim 35 oldum dogum filan hic belli degil doktorum tatile gitti donmesini bekliyorum 😅
esra1791 Gamze4127 33+5 teyim doğum için 2 ekime gün koyduk doktorumla .❣️ 2 gün önce doktor kontrolüm vardı 44 cm olmuş prensesim 2400 kilosu
Prenseslerinannesiiii Gamze4127 bizde 33 haftalık olduk ve çok yoruldum artık. Uykuya aşırı hasret kaldım. 😟
Gamze4127 esra1791 bende gün verilmedi çatı muayenesi oldunuz mu bu zamanlarda nasıl tairh aldınız bende bekletiyor daha
Gamze4127 Mira343434 ben gün alamıyorum daha ekimin 3 nde 38. Haftam oluyor doktor bana ekimin ilk haftası kontrole gel dedi daha doğururken gidicem heralde herkesin günü belli
Goksu2023 Gamze4127 yok olmadım 34+1 deyim daha doktor 38.haftada yaparız çatı muayenesini dedi ama ben sezeryan istiyorum o yüzden çatı muayenesi yaptırmayacağım
Mira343434 ayseaaksoy hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah günu bilmemiz güzel ama bı o kadarda stresli bsey 🫣
Mira343434 Gamze4127 bnm planlı sezaryan olduğu icn cok bekletmem ddi o yüzden tahmini gün verdi öncede alablir tabi
esra1791 Gamze4127 benim 20 aylık oğlum var sezaryen doğum yapmıştım o yüzden buda sezaryen olcağı için gün verildi . . daha önceden omurilikte kitle ameliyatı olduğum için normal doğum yapmama omurilik ameliyatını yapan doktorum izin vermedi.
Prenseslerinannesiiii Gamze4127 doktoruna danışarak rabelis mide koruyucu kullanabilirsin canım. Benimde öyle idi. Gece özellikle dayanamıyordım yanmasından ve en sonunda maalesef istifra ediyordum. Bu ilacı kullanmaya başladım başlayalı çok şükür çok rahatım.