Leylasfk-- Kızlar vajına ağrısı oldıyor mu sizde 32+3 haftalığız yürüyemıyorjm oturunca kalkınca daha çok oluyor sanki yorum yapın lütfen
Cgdmbln Leylasfk-- 35 haftalığım 30. Haftadan beri aynı şekilde canım bebiş büyüdüğü için baskı yapıyor 🥰
Nurdemirr Leylasfk-- ben 27 haftalığım ama bendede aynı durum var doktorum aşağıda olduğu için olabilir normal dedi ama bilemiyorum bende.
Dilan1999 Leylasfk-- bende öyleydim 4 günüm kaldı dahada öyleyim çok zor bişey oturunca kalmakiyorsun sanki bebegin başı aşağıda eşimden destek alarak kalkıyorum hep