Htcdgrl Kızlar salı randevum vardı hic bir doğum belirtim yok yürüyüsten geldim kırmızı kanama gelmiş hastaneye gidiyorum basına gelen var mı nisan gibi sümüksü değil nişanımda gelmedi henüz normal kanama yasayan var mı
Minikayak24 Htcdgrl bende aynı şekil kan gördüm hastaneye gittiğimde doğum yaptım hadi hayırlısı inşallah tes zamanda bir avazda inşallah❤️
Sevgi1985 Htcdgrl doğum başlamış olabilir herkes de aynı nişan olmayabilir canım bebek hareketi varsa korkama
Htcdgrl kahvesever__ gidiyoruz kuzum ama kırmızı olduğunu görünce biraz panik yaptım acıkcası umarım bebek sıkıntıda değildir günüde doldu
kahvesever__ Htcdgrl hiç korkma canım kalbini ferah tut açılman olabilir sinyal vermiş olabilir kötü düşünme 🌸
kahvesever__ Htcdgrl haber ver bana da rabbim sağlıkla güzel bir şekilde kavuşmayı nasip etsin inşallah yavrunla
Denizyadaaras Htcdgrl Hadi bakalım güzel haberlerinizi alalım saglikla 🌸 kötü dusunmeyin zaten günü dolmuş en fazla sezaryenle alirlar hemen ❤️
LamiyaCetinkaya Htcdgrl bebeğin hareketinde sıkıntı yoksa hissediyorsan kendini korkutma, benim de sancı başlamadan kanamam başlamıştı, önce kahverengi sonra kırmızı. Umarım senin de doğum belirtindir bir sorun yoktur 🙏
Htcdgrl LamiyaCetinkaya insallah canım hareketten cok kasılma ve toplanma oluyor suan icin bakalım hastaneye geldik simdi bekliyoruz 🥺
Sevgi1985 Htcdgrl ozaman doğum başlamış canım Rabbim saglıkla kucagına almayı nasip etsin panik yapma kontrol sende ilk dogumsa normal doğum yapmak için elinden geleni yap özel genel olarak sezeryan yanlısı oluyor Dr yoksa Allah büyüktür canım saglıkla ikinizde hastaneden çıkın duan seninle