Meriioo Kızlar ben neredeyse 13 haftalık gebeyim, hala hissetmiyorum bebeğimin hareketlerini, normal mi? Siz ne zaman hissetmeye başlamıştınız?
1yldzsema-1 Meriioo 16. Haftada hissettim ben . Bence kişiden kişiye değişir herkesin bir olmuyor bu konuda telaş etmeyin 😊☺️
anonimm1907 25 haftalık olduk net olarak 2 haftadır hissediyorum ilk gebeliğim kişiden kişiye değişir bence
songul_21 anonimm1907 ben 11 haftalığım iki kere böyle sanki bişi hareket ediyor içimde saniyelik bişi o olabilir mi
Meriioo songul_21 ya evet bende kayma hareketi gibi şeyler hissediyorum ama net değilim, acaba o mu diye sordum da 😅 cevaplar fazla aceleci olduğumu hissettirdi
e_blue_sky_a Meriioo aynen canım ben de 12de 13de göbek deliğinin altında sabah sola yatarken engelleyemedigim hareketler hissettim ama kıpırtı ve dönme gibi. Ama gebelik kaynaklı bağırsak hareketleri net hissediliyordur diyorlar. Zaman çabuk geçiyor hissedeceğimiz zamanlar da gelir
Sumeyyealts Haftada net olarak hissettim 12 13 te bişeyler hissettim diyenler o genelde bağırsak hareketi oluyor o haftalarda hissetmek imkansız gibi bişey