NaZende1600 Kızlar dün geceden bu yana bebek çok çok az hareket ediyor hatta şu son saatler nerdeyse hiç etmiyor gün boyu sertleşti karnım ve büyük abdest var hissiyatı oldu lavobaya gidip durdum 36+0 haftalığım hareketlerde azalma olması normal mi
Semasyy NaZende1600 bence uzanın önce bi dinlenin panik yapmayın yeri daraldığı için olabiliyormuş baktınız hiç duymuyorsunuz doktora gidersiniz inşallah bebiş tatlı tatlı uyuyordur sakin kalın
melekmommm NaZende1600 geçen hafta aynıydım akşama kadar iki kere hareket oda çok hafif birşey hissettim akşam acile gittim nst girdim canlanmaya başladı. Ara sıra olur hareket azalması dediler.
Aysenurkara Acile git bence bebeğini sen daha iyi tanırsın hangi saatler ne yapıyor vakit kaybetme derim
Hediye_handur Bende 36 haftalik hamileyim, bende de ara ara hareketler azaldı, tatli biseyler yiyin uzanin bence baktınız değişiklik yok doktora gidin.
NaZende1600 Hediye_handur öyle yaptım tatlı bişeyler yiyip uzandım şimdi ama yine pek bişey yok daha hareketliydi elimi karnıma koydum mu tepki veriyordu şimdi uğraşıyorum ama yoksadece çok derinden bi canlanma hissediyorum yavaş bi şekilde
NaZende1600 Aysenurkara gittim bugün bebek uyuyormuş dediler nat ye bağlanma hareket etmeye başladı sancı açılma yokum şükür iyiymiş benek biraz korkuttu sadece
NaZende1600 melekmommm aynısı bana oldu bugün acile gittim nst ye girdim bebek hareket etmeye başladı bu bebeler daha doğmadan bizi oynatıyorlar 😀
melekmommm NaZende1600 ayy aynı benim gibi olmuşsun yaa . Eşimde diyor doğmadan bizi parmağında oynatıyor diye 😂