Ne zaman ne olacağı belli olmuyor ki ınsalah sağlığınızdan yana sıkıntı olmasın vaktını bekler o nasıp olur ınsalah , kimyasal olup olmadığınında net bılmıyoruz ki şüphe üstüne o da testte çıktı bıde adet 2 hafta gecıkınce en mantıklı gelen ıhtımalı doktor soyledı yoksa somut bır netlık yok maalesef 🥹umarım hayırlısıyla gebe kalabılırx ınsalah