Sezaryen sonrası normal doğum yaptıysanız epidural anestezi veya suni sancı aldınız mı?Ben neredeyse 37 haftalığım ve doktorumla öncelikle normal doğumu bekleyeceğiz fakat doktorum epidural veya suni veremeyeceğini söyledi.Sizde süreç nasıl ilerledi?****