Zeyna01 ben acıbademe gidiyorum doktorum doçent ve bana dedi ki demir ilacı eğer normalde demir eksikliği yoksa bir annede son üç ay bebek için kullanilmasi gereken ilaç. Son üç aya girince sana yazacağım o zman kullan boşu boşuna vücudunun ihtiyacı yokken kullanma dedi. Sağlık ocakları erkenden başlatıyor ama dedi biz önermiyoruz gerekmediği için. Değerler normalse tabi. 23 haftalığım hala başlamadım demire. Ama doktorun yazmışsa değerlerine bakarak,o zman kullanmalısın bence