37+2 haftalıktan herkese selamlar. Dünden beri çok fena baş ağrım var arada hafifliyor gibi oluyor sonra yine başlıyor. Bide baş ağrım artınca mide bulantım da oluyor. Nasıl geçirebilirim? Normal mi bu haftalarda?
Bu arada tansiyonumu ölçüyorum genelde 12/8 falan çıkıyor.
Teşekkürler