Merhaba kızlar bir anda vücuda bu kadar şeker almak mantıklı ve sağlıklı mı sizce? Yüksek çıksa bir tedavisi vs var mı fikrim yok. Bu konuda bilgisi olanların yorumlarını bekliyorum pozitif ve negatif yönleri nelerdir. Beni aydınlatır mısınız. Yarın randevum var ve kararsızım.