Hamileanne Merhaba tecrübeli olan varsa söylesin lütfen sezaryen çigisinin üstünde boydan boya şişlik oluştu bombeli gibi bilgisi olan var çok kötü duruyor öyle mi kalıcak ağrı vs yok ama görüntü berbat
prenses_annesii2603 Hamileanne ilk haftalarında öle oluyor canım sonra şişkinliği iniyor merak etme hatta bi tarafı şişer böyle bende öle olmuştu kuru tut sürekli bana hemşire öle demişti sürekli kuru tut şişkinlik iner demişti
elif233233 Hamileanne keloid olabilir 2 sezaryen oldum ikisinde de oldu gecici bir sey degil ilk dogumda olustu 2. De temizlendi ama gene olustu
Hamileanne prenses_annesii2603 ay çok teşekkür ederim🙏🏻ikinci göbek gibi duruyor görüntüsü çok kötü korktum
Hamileanne elif233233 hayır sizin söylediğiniz çok başka bişey benim şişlik var ameliyat yerinde deil üstünde oluştu
kullanici1234bes Hamileanne Benim de öyleydi boydan boya 1 2 parmak şişti. Bir şeyin üzerinden elinizi dikişlerinizin üzerine koyun sıcaklık varsa iltihap kapmıştır benim de kapmıştı. Batikonla temizledi Dr hep. Dikişleriniz de kırmızı mı siyah mı çizgisi
2727dfne Hamileanne korse tak geciyor benimkide oyleydi karın yağlarını fazla olunca oyle oluyor diyolarlar ama bilmiyorum