Mrv001 Çok geçmiş olsun. Rabbim tez zamanda kavuştursun yavrunuza.🤲 İnşallah iyisinizdir.☺️Canım konya Beyhekim de doğum yapmışsın yazını gördüm. Nasıl geçti biraz anlatır mısın lütfen? Erkek doktor, stajerler var mıydı, muayene ettiler mi? Sancı odası, doğum yaptığın yer, kaldığın oda falan… Ebelerin ilgisi nasıldı? Şimdiden çok teşekkür ederim.🥰