Gamzeturuncslu Merhaba kızlar çam sakura hastanesinde doğum yapan var mı memnun kaldınız mı oranın takipli hastasımı olmamız gerekiyor
Yeniumutlar Gamzeturuncslu evet takipli olman lazm ilk oglumu orda spinal sezeryan yaptm 2. Ye 32+3 hamileyim orda takipliyim gene
Cansr Gamzeturuncslu ben ilk dogumumda takipli hasta değildim gittim hiç memnun kalmadım sancım varken bana gelip niye bu kadar bağırıyorsun uyuyoruz bu kadar bağırma bağırdığı da sancın kesilmiyor diye bağırma demişti biri doğumda sarı saçlı bir doktor vardı bacağıma vurmuştu şuan ikinci gebeliğim asla ama asla oraya gitmeyecem
Kayaozge Gamzeturuncslu Takipli olmanıza gerek yok ben bunu doktora sormuştum öyle bir şey yok doğumun geldiğin de doğurturuz demişti. Burda bi kaç arkadaş takipli olman gerekiyor diye yazmıştı ama öyle bir şey yok
Cigdemtrnn Gamzeturuncslu ben yaptım hiç memnun kalmadım.. halden anlayan doktor ebe çok az. Ama iyileride yok mu var. Rabbim iyileriyle karşılaştırsınnn
Gamzeturuncslu Yeniumutlar benim tanıdığım da takipsiz ama gitti orda doğum yaptı çoğu kişi de takipli diyor kafam karıştı
Tugbamf Yeniumutlar ya bende ilkini özelde yaptım şimdi sakura da yapacağım ins ama çok stajyer var her gittiğimde başka bi dok. Bakıyor. Doğumuda stajyere yaptirmiyorlar dimi . Hangi doktor gün verirse o mu giriyir acaba nasıl oluyor ya. İçim çok huzursuz . Kim kesip bicecek beni 🥴🥴🥴🥴🥴
Mervekipk İlk doğumu orda yaptım takipli değildim ama durumum çok farklıydı tekrar orda doğum yapmayı düşünüyorum ilgileri güzeldi kaldığım odada doğum yaptım (normal doğum için)ama takipli olunması gerekliliği hakkında bir bilgim yok
Gamzeturuncslu Kayaozge evet çoğu kişi takipli olman gerekiyor yazıyor kafam karıştı tanıdığım var takipsiz gitti doğumunu yapıcakmış bu gece yatışı yapılmış
5678_ Ben orda doğum yapmadım ama bı tanıdığımız orda doğum yaptı gayette memnun kaldılar hastane temiz ve iyi bakmışlardi
Yeniumutlar Tugbamf merak etme cnm doğumu uzman Dr lar yapyr gün verdikleri zaman hangi uzman ameliyat için nobetteyse o yaptryr
Tugbamf Yeniumutlar memnun kaldın dimi ya. Allah razı olsun valla iyi birşeyler duymaya ihtiyacım var . Özele bir ton para vermek istemiyorum. Oğlum medipolde doğdu adım başı utanmasalar para isteyeceklerdi daha gitmek istemiyorum
ayseaaksoy Gamzeturuncslu çok acil kadın doğumuna gitmiştim, gitmez olsaydım kendimi ilk defa bu kadar değersiz hissettim, hissettirdiler. İlk ve son gidişimdi hayatımdaki en büyük pişmanlığım travmamdı
Yeniumutlar Tugbamf memnunum canm merak etme donanımlı ve özelden bin kat güzel hastane kuaför bile var 😁
ayseeeeeeee Gamzeturuncslu bazen çok kalabalık olduğunda yer olmayabiliyor diye okumuştum burada doğuma alınmayan olmuş. öyle bir durumda öncelikle daha acil olanları sonra da takiplileri öne alıyor olabilirler bildiğimden değil sadece tahmin